Tens dificultats a l’escola? Tens molts dubtes quan fas els teus deures? T’agradaria que t’ajudessin a preparar els teus exàmens? Tens molts deures, poc temps i et costa organitzar-te? Hi ha alguna assignatura que et sembla molt difícil i t’aniria bé el suport d’un professor? Busques un ambient d’estudi agradable i que t’ajudi a concentrar-te? A Capicua tenim la solució!

Oferim servei i ASSESSORAMENT PERSONALITZAT per millorar el rendiment escolar dels nostres alumnes.
Segons les necessitats de cadascú es pot treballar en classes individuals o grups reduïts.
En ambdós casos supervisem les tasques escolars, tutoritzem deures i treballs, ajudem en l’organització del temps i de les tasques escolars, potenciem l’autonomia de cada alumne, els bons hàbits i mètodes de treball i orientem als pares i alumnes amb l’objectiu de potenciar les millors capacitats de cadascú.
TREBALLEM CONJUNTAMENT amb l’escola i psicopedagogs per a que els nostres alumnes gaudeixin d’un SERVEI DE QUALITAT.

shutterstock_190861118