CAPICUA és un centre de REFORÇ escolar i ensenyament d’IDIOMES destinat a nens, joves i adults amb inquietuds formatives.

El nostre mètode d’ensenyament està basant en les PERSONES i les seves EMOCIONS, és per això que cada un dels nostres alumnes  és molt ESPECIAL per nosaltres.

Entenem i treballem en funció del RITME d’aprenentatge personal de cadascú. Oferim un servei INDIVIDUALITZAT on adaptem les nostres classes al màxim en funció de les necessitats i fem un seguiment diari dels avanços.

INTELIGENCIA-EMOCIONAL1

Comptem amb un EQUIP DOCENT altament qualificat i en constant formació que creu en la INTEL·LIGÈNCIA EMOCIONAL i que fan de les seves classes un moment per a la motivació, l’intercanvi d’opinions i l’expressió i formació dels alumnes.

I a més a més… A Capicua som uns AMANTS de la NATURA i estem molt conscienciats amb el medi ambient és per això que a la nostra activitat diària apliquem les tres Rs

retocada