CAMBRIDGE ENGLISH constitueix una forma única d’enfocar l’ensenyament, l’aprenentatge i l’evaluació de l’anglès. A través d’aquest organisme alumnes de totes parts del món poden obtenir una certificació oficial reconeguda a nivell mundial dels diferents nivells corresponents al Marc Comú Europeu de Referència.

Desde 2015 l’Escola Capicua és Centre Preparador Oficial de Cambridge English dels nivells Ket, PET, First i Advanced, cada any presentem als nostres alumnes a les diferents convocatòries obtenint molt bons resultats.

NEW-CAMBRIDGE-ENGLISH-PREPARATION-CENTRE-LOGO

L’Escola Capicua col·labora amb l’Ajuntament de TARRAGONA juntament amb la Creu Roja en els programes d’acollida de refugiats i serveis socials, oferint cursos de llengua i cultura castellana amb la finalitat de potenciar la integració i el benestar de les persones. Per nosaltres és un gran orgull aportar el nostre gra a projectes tan solidàris.

Publication1

Com grans amants de la natura i animlas que som l’Escola Capicua COL·LABORA, amb donacions trimestrals, amb la Protectora d’Animals i Plantes de Tarragona. Qui pot resistir-se a la mirada tan tendre dels animals?